| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 8,056

دکتر عابدلو:قصد داشتم در انتخابات مجلس کاندید شوم اما منصرف شدم

وارنا شهر-جوانترین رییس سابق شورای اسلامی شهر ورامین گفت:اگر بخواهم جدای از تخصصی که دارم کار دیگری انجام دهم بهترین فرصت خدمت در شورا و به شهروندان خودم می باشد.

وقتی به مطب رسیدیم ناخود آگاه از درب وی.آی.پی داخل شدیم که به محض ورود دکتر عابدلو را دیدیم که خود را برای طبابت مریض های خود آماده می کرد.

IMG_6781
اتاق وی.آی.پی جایی است که به گفته دکتر مخصوص بیماران اورژانسی است.
در ابتدای ورود عکس دوران خدمت سربازی دکتر عابدلو با لباس فرم خود نمایی می کرد و خودش هم نسبت به این عکس حس ویژه ای دارد و اظهار می کند که یکی از بهترین دوران زندگی ام خدمت مقدس سربازی بود و در آنجا در بهداری ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دندانپزشک مشغول انجام وظیفه بوده است.

IMG_6751

داخل اتاق انتظار با توجه به ساعات اولیه کار دانپزشکی شلوغ بوده و افراد زیادی منتظر هستند تا نوبت آنها فرا برسد.
“جلال متین دوست ” از شهروندانی است که به مطب برای ترمیم دندان های خود آمده بود در گفت و گو با خبرنگار وارنا شهر از پشتکار و خلق و خوی خوب دکتر عابدلو صحبت کرده و اظهار می کند که دکتر از بچه مذهبی های شهرستان بوده و آشنایی وی با دکتر به ایام قدیم وقتیکه با هم در هیات شرکت می کردند بر می گردد.
متین دوست از مدارا نمودن دکتر عابدلو با اقشار ضعیف و مستضعف شهر می گوید و تصریح می کند:هر شهروندی که از لحاظ مالی بنیه ضعیفی دارد هم در این درمانگاه پذیرش می شود و نگاه دکتر صرف مادی نمی باشد.
“رها تاجیک” یکی دیگر از مراجعین از مهارت و تسلط دکتر عابدلو گفت و تاکید کرد در چندین مرحله ای که به این کلینیک مراجعه کرده ام بسیار راضی هستم.

IMG_6777
خانم محمدی دستیار دکتر از ترافیک کاری و ازدحام جمعیت در مطب می گوید و اظهار می دارد که برخی وقت ها تا ساعت ۲ بامداد نیز مشغول طبابت و خدمت به مردم هستیم.
بعد از گفت و گو با مراجعین به سراغ دکتر عابدلو می رویم تا نظر وی را در اینخصوص جویا شویم.
عابدلو در خصوص کار در شورا می گوید:شورای اسلامی شهر ورامین یکی از شوراهای فعال بوده که به عنوان نمونه ساعت کاری آن از ساعت ۶ صبح شروع می شود و اعضای شورا نیز به صورت فعال در آن شرکت دارند.



***وقتی در مطب مشغول کار هستم خسته نمی شوم
محسن عابدلو عضو شورای اسلامی شهر ورامین کار در پاسخ به این سوال که آیا کار در شورا با حرفه و شغل اصلی شما مشکلی ایجاد نمی کند؟ که وی در پاسخ گفت:ساعات کار شورا صبح ها بوده و ساعت کار در مطب نیز بعداز ظهر ها می باشد و این با هم هیچ منافاتی ندارد.

IMG_6765
وی در پاسخ به این سوال که کار در شورا سخت است یا در مطب؟اظهار داشت:وقتیکه در مطب هستم به دلیل اینکه دندانپزشکی شغل اصلی بنده بوده اصلا خسته نمی شوم.
وی گفت:فعالیت در شورا نفس گیر بوده چون حجم کار بسیار بالا ست و مردم از ما انتظار دارند تا به امورات شهر و محیط زندگی آنها توجه ویژه ای شود.

IMG_6755

یکی از نکات جالب این بود که دکتر هنگام مصاحبه مشغول کار بروی دندان یکی از مراجعین بود که وقتی کار وی به پایان رسید از روی صندلی مخصوص بیمار بلند شد و به نشانه حمایت از دکتر و اعتراض به ما گفت:آقا خواهش میکنم بگذارید دکتر به عنوان دندانپزشک در شهر بماند و ایشان را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ترغیب نکنید.

IMG_6765
هداوند خانی گفت:ایشان(دکتر عابدلو) با همه جور شرایط ما کنار می آید و مسائل مالی برای وی زیاد مهم نیست و این برای ما شهروندان با توجه به شرایط اقتصادی امروز در جامعه بسیار مهم است.
دکتر عابدلو نیز در پایان از حضور بچه های وارنا شهر در مطب دندانپزشکی دنتین تشکر کرد .

اتاق مخصوص اطفال

IMG_6770

IMG_6783

تهیه و تنظیم:حسن خوانساریان
عکاس:محسن نوایی

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.