| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 2,734

سیستم هوشمند تاکسیرانی در ورامین راه اندازی می شود/ کرایه تاکسی ورامینی ‌ها کارتی می‌شود

وارنا شهر-برای اولین بار در شهرستان های استان تهران سیستم هوشمند تاکسیرانی در ورامین با توجه به نقش كليدي تاكسي در فضاي شهري و حمل و نقل همگاني و ضرورت توجه به تاكسي هاي درون شهري راه اندازی می شود.

تاکسی هایی که زیرنظر سازمان تاکسیرانی ورامین در حال خدمت به شهروندان هستند از اعتماد عمومی و اطمینان اجتماعی بسیاری از شهروندان برخوردارند و این مهم بر همگان آشکار می باشد.
“سید حسن حسینی نسب” مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین با تشکر و قدر دانی از زحمات “سید محسن رضایی”رییس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس حیدریان شهردار محترم ورامین و حس مسئولیت ایشان در خصوص پیگیری و ارتقاء سازمان تاکسیرانی در ارائه سرویس دهی به شهروندان ورامینی در مصاحبه با وارنا شهر افزود:در صدد هستیم تا طرح هوشمند سازی تاکسیرانی شهر ورامین در ۶ ماهه اول امسال راه اندازی شود.
حسینی با اشاره به مزایای طرح هوشمند سازی سیستم تاکسیرانی ادامه داد:سیستم های سنتی قبلی با نصب سیستم هوشمند کنار می رود و سیستم هوشمند جایگزین آن می شود.
***کرایه تاکسی ورامینی ‌ها کارتی می‌شود
حسینی نسب اظهار داشت: طرح بعدی که آینده ای نه چندان دور در تهیه و تدارک آن بعد از راه اندازی سیستم هوشمند تاکسیرانی بر روی آن متمرکز شده ایم کارتی شدن کرایه تاکسی ها می باشد که امیدواریم تا پایان سال اجرایی شود.
پروژه به‌کارگیری کارت هوشمند شهری و کارت‌های بانکی در سیستم حمل‌ونقل شهری از سال‌ها پیش مطرح شد.
بر این اساس، در اکثر استان‌های کشور با صدور کارت‌های هوشمند شهری امکان پرداخت الکترونیکی در سطوح حمل‌ونقل شهری همچون اتوبوس و مترو فراهم شد، اما این پروژه کمتر توانسته در سطح تاکسی‌های شهری پیاده‌سازی شود و غالبا به‌صورت جزیره‌ای اجرا شده است. با وجود این، سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین قصد دارد تا این فاز حمل‌و‌نقل هوشمند را در شهرستان ورامین پیاده‌سازی کند.
***تاکسی های ورامین چرخشی می شوند
مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری ورامین اظهار داشت:با تاکید رییس محترم شورای سازمان در جلسه تر افیک شهرستان مبنی بر سهولت و دسترسی آسان همشهریان به مقاصد خود در شهر بر آن هستیم تا نسبت به چرخشی شدن تاکسی ها و برخورداری شهروندان از سرویس دهی تاکسی ها در آینده انجام شود.
حسینی گفت:بیش از ۳۵۰ دستگاه تاکسی به صورت ویژه در سطح شهر انجام وظیفه می کنند.
وی به ایجاد ۱۲۰ فرصت شغلی در خط متروی ورامین به متروی شهر ری اشاره کرد و تصریح کرد:در این سامانه چندین هزار مسافر در مسیر ورامین به مترو و بالعکس را سرویس دهی می کند که در نوع خود اقدامی کم نظیر می باشد.
حسینی با تشکر و قدر دانی از عوامل اجرایی منطقه ۲۰ شهر ری در خصوص همکاری و مساعدت واگذاری زمین ایستگاه ورامین در متروی شهرری ادامه داد:لازم می دانم در اینجا از زحمات فرماندارمحترم،معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ و مدیر عامل محترم سازمان تاکسیرانی شهر تهران بابت همکاری بی نظیر شان سپاس گزاری کنم.
***ایستگاه های جدید تاکسیرانی در ورامین ایجاد می شود
سید حسن حسینی نسب مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین در ادامه از راه اندازی ایستگاه های جدید تاکسیرانی در میدان های رازی،امام حسین ع، ولی عصر عج، کارخانه قند ،شهرک مدرس و خیرآباد خبر داد وگفت:امیدواریم بتوانیم این اقدامات اساسی را که تحول عظیمی در سازمان تاکسیرانی ورامین می باشد را با حمایت فرمانداری،شورای اسلامی شهر و شهردار محترم به سرانجام برسانیم.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.