| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 1,449

رییس شورای اسلامی شهر ورامین:به زودی محل ساخت مسجد ۷۰۰ واحدی شهرک شقایق را مشخص می کنیم

وارنا شهر- رییس شورای اسلامی در مراسم افتتاح شهرک 700 واحدی مسکن مهر که همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج برگزار شد در جریان کمبود ها و کاستی های این محل در خصوص جانمایی محل مسجد برای ساخت توسط اهالی محل قرار گرفت و قول مساعد داد با همکاری شهردار ی ورامین نسبت به رفع این کمبود مهم اقدام شود.

شهرک ۷۰۰ واحدی شقایق یکی از طرح های مسکن مهر بوده که خوشبختانه تعداد زیادی از شهروندان ورامینی توانسته اند با سرمایه گذاری در این پروژه صاحب یک باب مسکن مهر شوند.
این پروژه در کنار دو پارک و فضای سبز بزرگ ورامین از جمله پارک شقایق و پارک بزرگ آزادگان قرار گرفته که در نوع خود موقعیت این شهرک را منحصر به فرد نموده است.
اهالی این منطقه تصمیم گرفتند که همزمان با ولادت با سعادت حضرت ولی عصر عج افتتاح نمادینی با حضور مسئولین شهرستان برگزار نمایند که بر همین اساس “سید محسن رضایی” رییس شورای اسلامی شهر ورامین نیز به نمایندگی از سایر اعضای شورا در این مراسم حضور پیدا کرد.
مردم خوب و زحمتکش این منطقه در جریان بازدید رییس شورای اسلامی از این پروژه درخواست کردند تا نسبت به جانمایی و ساخت مسجد و فضای سبز توسط شهرداری ورامین اقدام گردد که مقرر شد قطعه زمینی که مقابل این پروژه می باشد نوع کاربری آن مشخص شود تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.
بر اساس این گزارش مقرر گردید چنانچه ملک مذکور کاربری مسجد داشته باشد خود اهالی محل (شهرک شقایق) نسبت به ساخت آن از طریق کمک های مردمی اقدام نمایند.
همچنین زمین مقابل این مجتمع در صورت داشتن کاربری فضای سبز طبق بررسی های بعدی توسط شهرداری مقرر گردید که این مهم نیز برای رفاه حال ساکنین این منطقه فراهم گردد.
یکی از اقدامات خوب و قابل رویت در این شهرک تازه تاسیس شده در زمان تصدی شهرداری مهندس حیدریان ایجاد جاده آسفالت برای عبور و مرور شهروندان و خطوط تاکسیرانی بوده که موجب تقدیر و تشکر اهالی نیز قرار گرفت.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.