| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 2,185

بهزاد حسینی از شورا استعفا کرد

وارنا شهر- بهزاد حسینی عضو شورای اسلامی شهر ورامین امروز سه شنبه با حضور در جلسه علنی از ادامه همکاری با شورا انصراف داد.

یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورا در حالی برگزار شد که بهزاد حسینی عضو شورای اسلامی شهر ورامین استعفای خود را تقدیم هیات رییسه شورا نمود و پس از طرح در صحن علنی به رای گذاشته شد که مورد توافق اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر ورامین قرار گرفت.
محمد حسن فرجی ،سید رضا احمدی،رضا مهماننواز ،زهرا هداوند میرزایی به عنوان مخالف استعفای بهزاد حسینی صحبت کردند.
محمد حسن فرجی با عنوان خاطره ای از دولت شهید رجایی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و انتخاب شهید باهنر به عنوان نخست وزیر اظهار داشت:نمایندگان مجلس آن دوران با استعفای شهید باهنر مخالف بود ند چرا که معتقد بودند شهید باهنر بعنوان یک نیروی کازآزموده و انقلابی برای مجلس مفید تر خواهد بود که البته نظر ما هم در خصوص مهندس حسینی عضو محترم شورای اسلامی شهر ورامین نیز اینچنین می باشد ولی چون اهداف بلند تری را برای خود منظور کرده است و اینجانب نیز بهمین خاطر با استعفای وی موافق هستم و الا مخالف رفتن این عضو موثر شورا می باشم.
سید رضا احمدی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر ورامین با ابراز گلایه از عدم استفاده از ظرفیت و توان بهزاد حسینی در طول دوسال از عمر شورای چهارم شهر ورامین اظهار داشت:به طور حتم اگر آقای حسینی اهداف والاتری برای استعفای خود ارائه نمی کرد امروز به هیچ عنوان با رفتن وی موافقت نمی کردم.

استعفای-بهزاد-حسینی-از-شورای-شهر-ورامین-181-225x300
محمد وصالپور نیز با اشاره به سابقه و تجربیات بهزاد حسینی در طول مدت همکاری با شورای اسلامی شهر ورامین اظهار داشت:بنده نیز با توجه به اهداف بالایی که آقای حسینی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد موافقت نمودم و امیدوارم که وی در ادامه راه و ترسیم اهداف خود همواره موفق و موید باشد.

استعفای-بهزاد-حسینی-از-شورای-شهر-ورامین-6-300x225
متن استعفای مهندس بهزاد حسینی بشرح زیر می باشد:
با سلام و احترام

استعفای-بهزاد-حسینی-از-شورای-شهر-ورامین-191-225x300

نزدیک به هشت سال از حضور اینجانب در شورای اسلامی شهر ورامین طی دو دوره با انتخاب و اعتماد شما مردم بزرگوار دیار ۱۵ خرداد میگذرد در این سال ها با همکاری سایر اعضای محترم شورا همه ی تلاشم این بود تا به عهدی که با خدای خود و شهروندان بسته بودم پایبند باشم و سعی می کردم با رعایت قانون و ضوابط جانب عدالت و انصاف را نگه دارم.
هر گاه گره ای از کار مردم باز می شد و لبخند رضایت را بر چهره ی آنان می دیدم خداوند را سپاسگزار بودم و هر گاه به هر دلیل -که شاید ناتوانی اینجانب بود- شرمنده می شدم و از خدای خود درخواست میکردم توان بیشتری جهت خدمت صادقانه و بی منت عطا نماید.
اعتماد مردم همیشه بزرگترین سرمایه ای بود که این سال ها داشتم،اعتمادی که مسئولیت شرعی و قانونی را مضاعف می کند. هر چند با تلاش همکاران و مجموعه ی خدوم شهرداری اقدامات ارزنده ای صورت گرفت ولی هنوز در بسیاری از امور حتی درخواست های اولیه شهروندان نقص داریم،همیشه از کوچه های خاکی و ریه های خس دار می ترسیدم،از نبودن پارک و کوچه گردی های بچه های معصوم می ترسیدم ،از درجه یک و دو شدن شهروندان می ترسیدم ،از جفا به تعهد می ترسیدم،هنوز هم از اینکه آیا می توانستم کاری انجام دهم و کوتاهی کرده باشم در هراس هستم.
به هر حال امروز تصمیم به انصراف از حضور در شورای اسلامی شهر ورامین گرفته ام،هر چند بزرگان و عزیزان بسیاری برای تغییر این تصمیم اصرار داشتند ولی ضمن احترام به ایشان،استعفای خود را اعلام می کنم،امیدوارم که این تصمیم مورد رضایت خداوند باشد.
در این ماه پر برکت،ماه مهمانی و ضیافت الهی،با خضوع و فرو تنی تمام،از کلیه شهروندان درخواست حلالیت دارم و امید دارم که بدی و کوتاهی فرزند کوچک خود را با بزرگواری ببخشایند و هرگز این تصمیم را عهد شکنی بنده تلقی نفرمایند و چشم براه دعای خیرشان هستم.
برای همکارانم در شورا و مجموعه شهرداری در ادامه راه در پرتو الطاف الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر عج آرزوی سلامتی و توفیق دارم.انشاالله دشواری های راه مارا از مسیر حضرت امام خمینی ره ،مقام معظم رهبری و آرمان های مترقی انقلاب دور نسازد.این روزها متعلق به شهدای مظلوم غواص است،شهدایی که با دستان بسته به همه آزادگی و پرواز آموختند،انشاالله از یاد شهدا نیز غافل نباشیم.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.