| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 5,327

سخنان نماینده ورامین فرافکنی و انتخاباتی است/ بسیار نامناسب است که فردی سخنان دروغ بگوید!

عضو شورای شهر ورامین سخنان نقوی حسینی را در راستای برنامه های انتخاباتی وی دانست و افزود: تمامی حملات نماینده ورامین به شورای شهر و شهرداری به جهت در پیش بودن انتخابات است و وی به دنبال یک مقصر خیالی برای کم کاری های خودش است.

سید رضا احمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورامین پرس در واکنش به سخنان نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در نماز جمعه هفته قبل ورامین اظهار کرد:ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر ورامین که از مردم ورامین رای گرفته ایم باید حافظ منافع مردم و شهر باشیم .
وی افزود: قانون به صراحت شهرداری و شورای شهر را مکلف کرده است که تمام کارهای عمرانی در حریم شهر را بر اساس طرح جامع و تفصیلی شهری انجام دهد لذا هرگونه اقدامی خارج از این طرح امکان پذیر نیست.
وی تاکید کرد: بنا بر ماده ۱۰۳ قانون شهرداریهای کشور هرگونه عملیات عمرانی اعم از احداث جاده، ازاد راه و راه های ارتباطی در سطح شهر باید با مجوز شهرداری و شورای شهر صورت بگیرد اما برای احداث پل امام رضا(ع) بر روی خط راه اهن در میدان رازی هیچ مجوزی از سوی شهرداری ورامین صادر نشده است.
وی تصریح کرد: برای یک کار عمرانی بزرگ که بر روی سیمای شهر و عبور و مرور مردم تاثیر زیادی دارد باید کارهای کارشناسی و فنی متعددی انجام بگیرد که در خصوص پل امام رضا(ع) که منتهی به میدان رازی و بیمارستان دکتر مفتح می باشد هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
احمدی با اشاره به بازدید میدانی از این پروژه گفت: اوایل کار پی ستونهای پل را نزدیک ریل راه اهن حفر کردند و بعدها متوجه اشتباه خود شدند و بعد دوباره کمی عقب ترحفر شد که متوجه شدند لوله گاز از انجا عبور می کند که این بار اداره گاز جلوی فعالیت انها را گرفت.
عضو شورای شهر ورامین ادامه داد: زمانی که عملیات اجرایی ساخت پل امام رضا اغاز شد اقای نقوی حسینی متوجه شد که قرار است این پل به صورت خاکی احداث شود و اعلام کردند باید نقشه پل تغییر کند لذا خود ایشان می دانند که نقشه این پل اصلا کارشناسی و بر اساس ضوابط شهری نیست.
این مسئول بیان داشت : شورای شهر ورامین مخالف ساخت پل امام رضا(ع) بر روی خط راه اهن نیست چرا که چه راه اهن و چه مترو تهران مجری عملیات متروی ورامین باشد ساخت این پل به ترافیک شهری ان منطقه کمک می کند اما باید اقدامات قانونی و کارشناسی انجام بگیرد.
وی با اشاره به سخنان نماینده ورامین در مجلس در خصوص مقصر بودن شورا و شهرداری ورامین گفت: زمانی اقای نقوی حسینی در شورای شهر ورامین اعلام کردند که موافق ساخت پل امام رضا(ع) با اقدامات قانونی و کارشناسی هستند اما من از کسی که مدعی قانونگذاری هست می پرسم چرا قانون شهرداریها را قبول ندارد ؟
سید رضا احمدی افزود: بنا بر اسناد موجود و اذعان استانداری تهران علیرغم مکاتبات متعدد شورای شهر و شهرداری با شرکت مترو جهت کسب مجوز برای ساخت پل امام رضا(ع) هیچگونه اقدام خاصی صورت نگرفته است. ایا نباید برای ساخت یک پل در حریم شهر از شهرداری مجوز بگیرند ؟ لذا بهتر است واقعیت ها را به مردم بگوئیم.
وی با اشاره به ایرادات اساسی نقشه پل امام رضا(ع) گفت: نقشه پل امام رضا با طرح جامع و تفصیلی شهر ورامین مغایرت دارد به طوریکه عرض معبر کنار گذر ضلع شرقی پل با ترافیک عبوری سازگار نبوده لذا بارها درخواست کردیم که این طرح و نقشه نیاز به اصلاح و بازنگری و افزایش عرض معبر می باشد.
وی گفت : همچنین در طرح احداث پل امام رضا، طرح جامع شهری رعایت نشده است و دو عدد از ستون های پل، داخل باند سواره خیابان ۳۵ متری واقع شده اند که شهرداری از حفاری و خاکبرداری فونداسیون ستون ها ممانعت به عمل اورده است.
عضو شورای شهر ورامین سخنان نقوی حسینی در نماز جمعه ورامین که شورا و شهرداری ورامین را مقصر اصلی در توقف پروژه متروی ورامین دانسته بود را غیر واقعی دانست و افزود: نباید به مردم دروغ بگوئیم و اعلام کنیم با زبان روزه حقیقت را می گوئیم، چرا وقتی در شورای شهر حضور داشتند چنین مطالبی را نگفتند و امروز در میان مردم چیز دیگری می گویند.
احمدی گفت: ما مسئولان مدارک و اسناد لازم در خصوص علت توقف ساخت پل امام رضا(ع) را در اختیار داریم و بسیار نامناسب است که فردی به عامه مردم که اسناد و مکاتبات را در اختیار ندارد سخنان دروغ بگوید و ذهنیت مردم را نسبت به اعضای شورای شهر خدشه دار کند.
وی افزود: نماینده مردم ورامین خوب می داند که علت توقف پروژه متروی ورامین توقف ساخت پل امام رضا(ع) از سوی شهرداری نیست، بلکه لغو مصوبه دولت قبل توسط مجلس شورای اسلامی و عدم اجازه راه اهن برای ساخت مترو در حریم ان است لذا سخنان وی در جمع نمازگزاران نوعی فرافکنی و انداختن توپ در میدان شهرداری است .
عضو شورای شهر ورامین سخنان نقوی حسینی را در راستای برنامه های انتخاباتی وی دانست و افزود: تمامی حملات نماینده ورامین به شورای شهر و شهرداری به جهت در پیش بودن انتخابات مجلس است و وی به دنبال یک مقصر خیالی برای کم کاری های خودش است .
وی تاکید کرد: نقوی چند روز پیش در میان خبرنگاران از علت واقعی توقف پروژه متروی ورامین سخن گفته بود و در انجا هیچ اشاره ای به پل امام رضا(ع) و شورای شهر ورامین نکرده بود اما در میان مردم سخنان متناقضی دیگر بیان کرده است.
وی ارائه نقشه کارشناسی شده به همراه اصلاح ایرادات شهرداری در خصوص پل امام رضا (ع) را بهتری راه حل برای برون رفت از این بن بست دانست و افزود: شورای شهر و شهرداری ورامین اجازه نمی دهند پروژه ای بدون کار کارشناسی و فنی که در اینده مردم ورامین را دچار زحمت کند اجرایی شود.
قابل ذکر است سید حسین نقوی حسینی در پیش خطبه نماز جمعه هفته قبل شورای شهر و شهرداری را مقصر اصلی توقف پروژه مترو ورامین دانسته بود.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.