| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 1,389

نهضت آسفالت در ورامین/خیابان هایی که رنگ آسفالت به خود گرفت

وارنا شهر-آسفالت معابر و خیابان های شهر ورامین در سال جاری مورد توجه جدی شهرداری قرار گرفته و این موضوع طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده است.

به گزارش وارنا شهر به نقل از مهر ، یکی از مشکلات اساسی شهرستان ورامین با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر طی سال های اخیر نبود آسفالت مناسب در خیابان ها و معابر این شهر بوده است.

طی سال های اخیر نیز همواره مسئولان و مدیران شهری تلاش خود را برای بهبود وضعیت آسفالت معابر و خیابان های ورامین انجام دادند اماهمچنان بسیاری از کوچه ها و خیابان های ورامین با مشکل داشتن آسفالت مناسب مواجه هستند.

خواسته شهروندان ورامین برای داشتن خیابان هایی با آسفالت مناسب

در نهم بهمن ماه سال ۹۲ خبرگزاری مهر در گزارشی با عنوان برخی خیابانهای ورامین تشنه آسفالت مناسب/ نارضایتی شهروندان از وضعیت آسفالت به بررسی این مشکل پرداخت .

همچنین در این گزارش تأکید شد که یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یکدست و مناسب معابر است و این موضوع از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداریها است.

رییس شورای اسلامی وقت شهر ورامین نیز در سال ۹۲ با اشاره به مشکلات برخی خیابان ها و معابر شهری شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بودجه سال ۹۳ شورای اسلامی شهر ورامین مبلغ مناسبی برای آسفالت معابر و کوچه ها در نظر گرفته شده است.

محسن عابدلو افزود: قسمت عمده ای از بودجه شهرداری و شورای اسلامی شهر مربوط به پروژه های عمرانی است و اعضای این شورا تصمیم گرفتند تا بخش زیادی از این بودجه را برای ترمیم آسفالت شهر هزینه کنند.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۳ نهضت آسفالت در ورامین به اجرا در خواهد آمد و با تلاش پرسنل شهرداری و حمایت های اعضای شورای شهر، تمامی کوچه ها و معابر شهر ورامین آسفالت مجدد خواهد شد و به حول و قوه الهی سال ۱۳۹۳ شاهد شهری زیبا و آباد در ورامین خواهیم بود.

آسفالت نامناسب خسارت هنگفتی به رانندگان ورامینی زده است

طی دو سال اخیر نیز همواره شهروندان و مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر از وضعیت آسفالت برخی خیابان های شهر ورامین ابراز نارضایتی می کردند و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان شده بودند.

شهروندان ورامینی اعتقاد دارند که آسفالت نامناسب علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت و ناهمگون می سازد به وسائل نقلیه مردم نیز خسارت های هنگفتی را وارد می سازد.

نهضت آسفالت خیابان های ورامین آغاز شد

شهرداری ورامین نیز با توجه به درخواست هایی که به صورت حضوری و تلفنی از سوی شهروندان برای توجه به آسفالت خیابان های ورامین انجام شد، این موضوع را در سال جاری به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

شهردار ورامین نیز از ابتدای امسال بهسازی برخی خیابان های این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده که این موضوع طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده است.
امروز شهروندان ورامینی شاهد آسفالت شدن تعدادی از خیابان های اصلی شهر ورامین هستند و ضمن تشکر از مسئولان شهرداری از مدیریت شهری ورامین می خواهند که سایر کوچه ها و معابر نیز در این طرح قرار گیرند.

علی حیدریان شهردار ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدیریت شهری ورامین در سال جاری قسمت قابل توجهی از بودجه خود را به بهسازی آسفالت معابر و خیابان های شهر اختصاص داده است.

شهردار ورامین افزود: برخی از خیابان ها و کوچه های ورامین وضعیت قابل قبولی ندارند و در شأن شهروندان ورامینی نیستند به همین خاطر تلاش داریم تا در حد بودجه موجود نهضت آسفالت در ورامین را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از خیابان ها و معابر اصلی و فرعی در این نهضت قرار گرفته اند و تلاش می کنیم تا دایره این امر را به به مناطقه مختلف ورامین گسترش دهیم.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.