| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 1,406

یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهربا حضور شهردار ورامین تشکیل شد

وارنا شهر-یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر به ریاست سید رضا احمدی و با حضور "مهندس علی حیدریان" شهردار ورامین امروز (سه شنبه) تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین جلسه فوق العاده ای با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار برگزار شد.
بر اساس این گزارش طبق دستور جلسه شورا حول سه محور روند اجرای کمربندی جنوبی و توافقات با مالکین،تبادل نظر در خصوص مسائل شهری و گزارش فعالیتهای انجام شده در چهار ماهه گذشته در شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.
بر پایه این گزارش اولین جلسه همفکری و تعامل بیشتر با حضور شهردار در شورا پیرامون ارائه خدمات بیشتر در زمینه های عمرانی و خدماتی مورد بررسی و ارزیابی در راستای سرویس دهی بهتر و در خور شان شهروندان ورامینی قرار گرفت.
همچنین پیشنهاد شد طبق تصمیمات متخذه جدول زمان بندی جهت رفع مشکلات روزمره شامل لکه گیری ها،رسیدگی به فضای سبز و بوستان های محله ای و بررسی وضعیت نظافت در سطح شهر مورد ارزیابی قرار گیرد.
***وسیله های ورزشی و بازی در پارک ها اصلاح و بر اساس استاندارد و متناسب با شان شهروندان تهیه می شود
یکی دیگر از مباحث مطرح شده در صحن علنی شورا پیگیری با توجه به اینکه پیمانکار خلاف قرار داد عمل نموده و فعالیت آن در شان مردم ورامین نمی باشد،شهرداری پیگیری جدی نموده و اقدامات قانونی و فوری انجام دهد.
شهرداری ورامین نیز مکلف به ارائه گزارش مربوطه در خصوص رفع نواقص موجود در شهربازی ۱۵ خرداد به شورای اسلامی شهر ورامین گردید.
***پروژه های عمرانی با الویت بندی قابل اجرا می باشد
بر اساس این گزارش مقرر شد که اجرای پروژه های عمرانی بر اساس نیاز مناطق و زمان اجرا الویت بندی شود.
***ناوگان اتوبوسرانی به روز و ارتقاء یابد
با توجه به مشکل درآمدی سازمان اتوبوسرانی و همچنین هزینه های زیاد در امر نگهداری و حقوق پرسنل مقرر شد نسبت به این موضوع رسیدگی و همچنین جهت رعایت حال مسافرین و شهروندان گرامی ناوگان اتوبوسرانی به روز شده و موجبات رضایتمندی همشهریان عزیز را فراهم آورد.

***بازدید محله ای شهر با حضور اعضای شورا و شهردار منطقه
یکی دیگر از پیشنهادات جلسه امروز شورای اسلامی شهر ورامین بازدید محله ای شهر با حضور از اعضای شورا و شهرداران مناطق و مدیران نواحی بود که در ۳۵ محله شهر انجام گیرد.
***تسریع در افتتاح کمربندی جنوبی و پیگیری احداث پل امام رضا ع
تسریع در افتتاح کمربندی جنوبی و پیگیری در روند احداث پل امام رضا ع یکی دیگر از مصوبات شورا بود که اعضای شورای اسلامی شهر مصرانه در خصوص رفع این معضل اتفاق نظر داشتند.
بنا بر این گزارش مقرر شد تا محمد حسن فرجی از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به اتفاق مهندس “اسماعیل محمد پور” مشاور فنی و عمرانی شورا با حضور در جلسات کاری همکاری لازم را جهت تهیه طرح با رعایت ضوابط طرح تفضیلی بررسی و به شورا ارائه دهند تا در اجرای پروژه تسریع گردد و معضلاتی که برای مردم به وجود آمده برطرف شود.
بر اساس این گزارش شهردار ورامین نیز در جلسه امروز گزارشی از عملکرد چهار ماهه خود از روند اقدامات اجرایی در زمینه های عمرانی و خدماتی در شهر به عنوان نمونه عملیات های انجام شده در خصوص تراش و روکش آسفالت در محله ها و خیابان های پر تردد،ترمیم معابر و آبیاری قطره ای فضای سبز و جمع آوری آب های سطحی در چهار راه اسفندآباد با اجرای عملیات عمرانی و احداث کانال مهار آب های سطحی خیابان شهید سیفی و اسفندآباد و هم سطح سازی تعدادی از معابر سطح شهر از جمله محله های مدرس،شهید فکوری و حصارک و احداث پارک های محله ای در صحن شورا ارائه داد.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.