| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 1,335

  عمده مشکل مردم محله ده شریفای ورامین کانال فاضلاب است

جعفر اردستانی عضو شورای اسلامی شهر ورامین گفت: عمدترین مشکلات محله ده شریفا عبور کانال فاضلاب شهری از این محله است که تولید آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌کند.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ورامین ،جعفر اردستانی عضو شورای اسلامی شهر ورامین گفت: عمدترین مشکلات محله ده شریفا عبور کانال فاضلاب شهری از این محله است که تولید آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌کند. جعفر اردستانی در جلسه‌ای که با‌حضور شهردار و اعضای شورای شهر درخصوص بررسی مسائل و مشکلات محله ده شریفا که در مسجد حضرت رسول (ص) تشکیل شد، اظهار کرد: اولین دلیل برای انتخاب این مسجد، برای برگزاری این جلسه، خود این مسجد است که واقعاً دور از شأن و جایگاه آن است؛ که بنا، ظاهر و ساختمان مسجد تا این حد حقیرانه باشد.

وی بیان کرد: با‌توجه به شرایط و ضوابطی که به‌وجود آمده تمام تلاش اعضای شورای شهر برای بهبود وضعیت ظاهری این مسجد خواهد بود

عضو شورای شهر ورامین تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این محله بازگشایی معبر ۲۰ متری است که در طرح تفصیلی دیده‌ شده و نیاز به تملک تعدادی از واحدهای مسکونی در مسیر این معبر داریم که تا ابتدای بلوار امام رضا ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به نبود خطوط تاکسی در محله شریفا خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات مردم این محله نبود خط تاکسیرانی است، مردم این محله باید برای رسیدن به ایستگاه تاکسی حدود یک‌کیلومتر پیاده‌روی کرده تا بتوانند از وسایل نقلیه‌ عمومی استفاده کنند.

اردستانی افزود: یکی دیگر از عمدترین مشکلات محله ده شریفا عبور کانال فاضلاب شهری از این محله است که تولید آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌کند و باعث بروز بیماری‌های پوستی، ریوی و … می‌شود.

وی تصریح کرد: خواسته مردم این منطقه هدایت فاضلاب به بیرون از محله است که نگاه ویژه شهرداری و اعضای شورای شهر ورامین را می‌طلبد تا فاضلاب از این منطقه و کنار مسجد جمع‌آوری شود.

عضو شورای شهر ورامین اذعان کرد: محله ده شریفا نیازمند بوستان و فضای بازی برای کودکان است، بنابراین در تفکیکی‌هایی که صورت می‌گیرد باید محل پارک و بوستان دیده شود.

وی تأکید کرد: یکی از زمین‌هایی که متعلق به شهرداری است هرچه زودتر باید معرفی شود تا بتوانیم یک فضای بازی با وسایل ورزشی و تفریحی برای اهالی ایجاد کنیم.

اردستانی اظهار کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی در محله باید با اولویت مسجد، برنامه‌ریزی شود تا همه دستگاه‌های اجرایی در این برنامه‌ها سهیم باشند.

وی در پایان متذکر شد: با اتحاد و همدلی جبران گذشته شود، اعضای شورای شهر ورامین انرژی خود را برای رفع مشکلات محلات مختلف خواهند گذاشت تا مردم شهر ورامین در آسایش زندگی کنند

 

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.