| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 2,781

کلنگ احداث پروژه نیروی انتظامی شرق تهران دهه فجر زده می شود

وارنا شهر-با همت و پیگیری شهردار و شورای اسلامی شهر ورامین و با حضور سردار تشکری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کشور،سردار سیروس فتحی فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران کلنگ احداث پروژه بزرگ نیروی انتظامی در شهرستان ورامین زده می شود.

به گزارش خبرنگار وارنا شهر،صبح امروز جلسه هم اندیشی ساخت زمین فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران با حضور سردار محمود تشکری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کشور، سردار سیروس فتحی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران،”مهندس علی حیدریان”شهردار ورامین،”سید محسن رضایی”رییس،”جعفر اردستانی”نایب رییس شورای اسلامی و حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان اجرایی در فرماندهی شرق استان تهران برگزار شد.

image-0879b1c598efd0211ddc0237b0a042342957579f403b1e6d7a673b

در این نشست سردار محمود تشکری با قدردانی از همت و تلاش شهردار و شورای شهر ورامین برای اختصاص زمین مورد نیاز فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: با تلاش شهردار ورامین و پیگیری فرماندهی شرق استان تهران زمین مورد نیاز برای احداث این فرماندهی مهیا شده که تلاش می شود همزمان با دهه فجر و با حضور سردار احمدی مقدم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کلنگ احداث فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران را بر زمین زده شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کشور افزود: با استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران روند خدمت رسانی به مردم این منطقه با سرعت و دقت بیشتری انجام می پذیرد.
“علی حیدریان”شهردار ورامین نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه از همکاری کامل اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر اختصاص مرغوبترین زمین های در اختیار شهرداری ورامین به این پروژه خبر داد و افزود:امیدواریم احداث پروژه نیروی انتظامی شرق استان تهران هر چه زود تر شروع شود.
“سید محسن رضایی”رییس شورای اسلامی شهر ورامین نیز در این دیدار گفت: همه سعی و تلاش خود را برای ساختن شهری آباد و در خور شان مردم شهرمان خواهیم داشت و این پروژه که از سال ۹۰ تا کنون بر زمین مانده است به یاری خدا از دهه مبارک فجر کلید می خورد.

image-f775c108f5f07da82b926870d48d6c76b98d9e9dcc629b787f1e73

سردار سیروس فتحی نیز در این نشست اظهار داشت: اختصاص زمین مناسب برای احداث فرماندهی انتظامی شرق استان تهران یکی از دغدغه های جدی این فرماندهی از سال ۹۰ تاکنون بود که خوشبختانه با پیگیری شهردار ورامین این امر محقق و انتقال این فرماندهی با تخصیص زمین منتفی شد.
فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: با استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران، خدمات گسترده ای به این منطق تعلق گرفت و بسیاری از کارهای اداری نظیر تعویض پلاک، کارهای وظیفه عمومی، گذرنامه و خدمات دیگر انجام می پذیرد.

image-6250553a52f8fd51f607ae3ee8ed229d429d9588ef84779844888a

حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز در این نشست اظهار داشت: در گذشته مردم مناطق جنوب شرق استان تهران مجبور بودند تا برای انجام امور اداری خود نظیر گذرنامه، تعویض پلاک، امور وظیفه عمومی و غیره به تهران مراجعه کنند که این موضوع مشکلات متعددی را به وجود می آورد و در وقت و هزینه مردم اتلاف ایجاد می شد اما هم اکنون این خدمات با مرکزیت ورامین صورت می پذیرد.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به تلاش پلیس برای گسترش امنیت و نظم عمومی در جامعه ادامه داد: فعالیت پلیس برای استقرار نظم و امنیت در جامعه یک عبادت محسوب شده و قطعا در پیشگاه خداوند متعال دارای اجری عظیم خواهد بود.

image-1677f372767a9d4e1ed1ce3d668d9018394c564f2e7a8a75dd28d6

گفتنی است نیروی انتظامی شرق استان تهران از تیرماه سال ۹۰ بر اساس دستور العمل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و درخواست های مکرر مردمی ایجاد شد و طی سه سال گذشته با استقرار فرماندهی و معاونت های انتظامی ویژه شرق استان تهران، رضایتمندی مردم نسبت به میزان امنیت و نظم عمومی در این منطقه افزایش چشمگیری پیدا کرد و نظرسنجی های صورت گرفته حکایت از این موضوع دارد.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.