| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 1,180

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف است

وارنا شهر-نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به توجه جهان به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف است.

 
آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی  با اشاره به درپیش بودن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و انسجام ملی و نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام اسلامی است.

امام جمعه ورامین افزود: بسیاری از تحلیلگران و مردم جهان منتظر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران هستند تا با بررسی زوایای مختلف میزان حضور مردم در این حماسه، برآوردهای خود را از رضایتمندی مردم نسبت به جمهوری اسلامی ایران را به دست آورند.

تبلیغات دشمن برای عدم حضور مردم در راهپیمایی آغاز شده است

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا با استفاده از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را کاهش دهند، کاری که در طول ۳۶ سال گذشته همواره در دستور کار استکبار قرار داشته است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری مثال زدنی خود همواره و در طول ۳۶ سال گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و همین امر خشم و ناراحتی استکبار را به همراه داشته است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد

محمودی یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حماسی مردم در این حماسه بزرگ تا مدتها کشور را از بسیاری خطرات و مشکلات حفظ و مصون می دارد و مسئولان کشور را نسبت به خدمت رسانی به مردم باانگیزه تر از گذشته می سازد.

وی گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با توجه شرائط و مقتضیات زمان یک تکلیف است زیرا بسیاری از توطئه ها و دسیسه های دشمن را خنثی می کند و اقتدار و عزت نظام اسلامی را نشان می دهد.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.