| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 1,496

خروش مردم ورامین علیه استکبار جهانی/ورامینی ها حماسه‌ای دیگر آفریدند

وارنا شهر-مردم غیور، مومن و ولایی شهرستان ورامین با حضور پر شور و حماسی خود تجلی سی‌وششمین حماسه حضور ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

با گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر این حقیقت آشکار شده ‌که جمهوری اسلامی ایران براساس اصول استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و‌‌ مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار، ابهت مدعیان ابر قدرتی در جهان را شکست و جبهه نوینی به نام اسلام ناب محمدی(ص) را در نظام بین‌الملل گشود.

مستکبران جهانی در حالی که با اهانت به پیامبر اعظم (ص) و اقدامات اسلام هراسی برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) و ترویج اسلام آمریکایی بودند، امروز ملت غیور، مومن، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و حماسی دست در دست هم داده و و با سردادن ندای «لبیک یا رسول‌الله (ص)» مشت‌های محکمی بر دهان یاوه‌گویان مستکبر زده و بار دیگر خواهان نابودی استکبار جهانی بودند.

همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مردم با بصیرت و ولایت‎مدار شهرستان ورامین، راهپیمایی ۲۲ بهمن خود را با شعار «الله‌اکبر» و «یا محمد (ص)» آغاز کردند.

همچنین امروز در مسیر راهپیمایی مردم شهرستان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر به جهانیان نشان دادند تا پای جان از دستاوردهای انقلاب حفاظت خواهند کرد.
محمد وصال پور رییس شورای اسلامی شهرستان ورامین که در این مراسم شرکت کرده بود گفت:در ٢٢بهمن امسال همه ملت در صحنه آمدند و به ندای ولی امر خود لبیک گفتند.
شهردار ورامین و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین نیز در مراسم راهپیمایی امروز با حضور خود همراه و همدوش مردم شهر خود توهین وقیحانه نشریه فرانسوی علیه پیامبر رحمت را محکوم کردند.
سید محسن رضایی رییس شورای اسلامی شهر ورامین نیز با اشاره به حضور پر شور مردم گفت:ملت ورامین همان مردم ١۵ خرداد سال ۴٢ بوده و همیشه در همه مراسم های انقلاب خوش می درخشند.
علی حیدریان نیز با اشاره به صفوف فشرده و حداکثری مردم اظهار داشت:وحدت و همبستگی مردم ورامین در ٢٢بهمن امسال بی نظیر بود و این اجتماع باعث خشم دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.
محمد شیرکوند از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر ورامین نیز با حضور خود در این راهپیمایی گفت:امروز همه از مرد و زن،پیر و جوان همه و همه با عزم راسخ آمده ایم تا به ندای رهبر عزیزمان لبیک بگوییم.

از نکات جالب توجه راهپیمایی امسال حضور خیل عظیمی از جوانان است که با حمل پلاکاردهایی، توطئه‎های استکبار جهانی بر ضد ملت ایران را محکوم و از دستاوردهای علمی دانشمندان جوان حمایت می‌کنند.

برپایی غرفه‌های متعدد فرهنگی به همت شهرداری ورامین از دیگر برنامه‌های این راهپیمایی عظیم مردم ولایت مدار شهر ورامین بود.
گزارش:حسن خوانساریان

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.