| انتشار دهنده: روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ورامین |

تعداد بازدید خبر: 1,248

تورهای یک روزه ورامین گردی در ایام نوروز برگزار می شود

وارنا شهر- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین گفت: همزمان با ایام نوروز، تورهای یک روزه ورامین گردی و استان گردی در این شهرستان برگزار می شود.

‘علی عباسی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وارنا شهر گفت: تور یک روزه ورامین گردی به منظور معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان برای علاقمندان به آثار تاریخی و گردشگران نوروزی برگزار و طی آن آثار شاخص شهرستان به گردشگران معرفی می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ورامین قدمتی بالغ بر ۷ هزار سال دارد، افزود: برخی از مردم شهرستان از وجود آثار تاریخی این شهرستان بی خبر هستند، که برگزاری تورهای تفریحی – گردشگری در زمینه شناخت این آثار و جذب مخاطب و گردشگر به شهرستان موثر است.

عباسی گفت: در این تورهای یک روزه آثاری شامل مسجد جامع، برج تاریخی علاء الدوله، قلعه ایرج، بقعه امامزاده یحیی، بقعه امامزاده یوسف رضا، بقعه امامزاده جعفر، تپه سفالین، امامزاده عبدالله عسگرآباد و آب انبار قدیمی قلعه بلند مورد بازدید شرکت کنندگان قرار می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین اظهار کرد: در اجرای این تور که به صورت رایگان برگزار می شود از راهنمایی های اساتید ورامین شناس استفاده می شود تا بازدید کنندگان به صورت علمی با آثار تاریخی شهرستان ورامین و استان تهران آشنا شوند.

وی با اشاره به تقارن نوروز با ایام فاطمیه، گفت: در این ایام نمایشگاه سوگواره کوچه های بنی هاشم (ع) برگزار شده و در آن مصائب اهل بیت عصمت و طهارت در معرض دید علاقمندان و گردشگران نوروزی قرار می گیرد.

پیوند کوتاه
خبرهای مرتبط
آخــرین خبــرها
صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ صورت جامع و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد. دیدار اعضاءشورای اسلامی شهر ورامین با فرمانده سپاه بررسی ساماندهی روز بازارها و وانت بارها در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ورامین پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی برگزار شد چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار شد کمیته فرهنگی مذهبی شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید دیدار رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر با دادستان شهر بازدید رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر از کارگاههای شیشه وآبگینه ورامین دیداراعضا شورای اسلامی شهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل فرماندار و امام جمعه موقت از رئیس و اعضاءشورای اسلامی شهرورامین بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ازمحل احداث آرامستان جدید شهر اختتامیه نخستین عهدواره چهله مهدویت برگزار شد کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد درروز اول مسابقات گروه دو لیگ جوانان مناطق کشورکه به میزبانی ورامین در سالن شهید مهر جو عبدل آباد برگزار میشود ، جعفر اردستانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و ابوالفضل جعفری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بهمراه فرماندار و معاونین ایشان حضور یافتند و با بازیکنان تیم های شهر ورامین از نزدیک گفتگو و برایشن آرزوی موفقیت نمودند. کمیته اجتماعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرورامین تشکیل شد بازدید اعضاءکمیسیون توسعه وعمران از پارک ۱۵خرداد جهت بررسی مشکلات آن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ورامین تصویب شد با حضور رئیس و اعضاءکمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر،شهردارو مدیران مناطق شهرداری جلسه برگزارشد ۲۲بهمن ۱۴۰۰ کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر ورامین برگزار گردید بازدید رئیس و اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی از مرکز شبانه روزی دنیای نو کمیته فرهنگی مذهبی کمیسیون فرهنگی اجتماعی برگزار گردید مراسم افتتاحیه نمایشگاه کار آفرینی و دستاورد های روستایی و عشایری شهرستان ورامین
.