تعداد بازدید خبر: 1,997
وارنا شهر-"محمد مهمان نواز "معاون خدمات شهری شهرداری ورامین از تحول در ساختار سامانه 137 شهرداری ورامین با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری خبر داد.
وارنا شهر: معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در گفتکو با خبرنگار ورامین پرس اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ شهرداری ورامین جایگزین مناسبی جهت مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری مرکز و مناطق برای رفع مشکلات شهری است
وی افزود:ماموریت اصلی سامانه ۱۳۷ دریافت پیام ها، درخواست ها، نیازمندی ها و نقطه نظرات شهروندان و پیگیری و اجرای آنان تا برآورده ساختن رضایتمندی شهروندان است.
وی ادامه داد: ارتباط بدون واسطه شهروندان با مدیران شهری و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان از جمله کارایی این سامانه می باشد
مهمان نواز افزود: در حال حاضر سامانه ۱۳۷ در شهرداری ورامین فعال می باشد اما به دلیل نبود سیستم جداگانه و مستقل از سرعت و چابکی لازم برای پیگیری و رفع معظلات شهری برخوردار نمی باشد
معاون شهردار ورامین گفت: هم اکنون پس از تماس شهروندا ن ورامینی با سامانه ۱۳۷ از طریق اتوماسیون اداری و بعد از دستور شهردار موضوع برای پیگیری به معاونت های مربوطه ابلاغ می شود که برای افزایش کارایی و سرعت در خدمت رسانی به مردم باید سیستم مستقل سامانه ۱۳۷ در شهرداری ورامین ایجاد شود
وی تاکید کرد: در همین راستا طرحی به منظور جداسازی سامانه ۱۳۷ و ایجاد چارت اداری مستقل برای پیگیری و رفع معظلات شهری به شهردار محترم ورامین ارائه شده است و امیدواریم در سال اینده سامانه ۱۳۷ شهرداری ورامین به صورت مستقل شروع بکار کند
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند در زمینه خدمات شهری و عمرانی ، آسفات، جدول گذاری، آبیاری درختان، جمع آوری زباله، لایروبی، رفع آبگرفتگی، برف روبی،، پارکها و فضای سبز ، زیباسازی و چشم اندازی شهری ،نظافت معابر ، امور اجتماعی و مزاحمت های شهری ،سد معبر، جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها بااین سامانه تماس برقرار نمایند